måndag 19 maj 2008

Nu är det mycket!(men roligt)

Nu har det dykt upp ytterligare projekt som jag vill göra. Det kommer att gå en kortfilmstävling senare i år i London som heter TCM classicshorts. Naturligtvis måste jag försöka få ur mig ett bidrag till denna. Deadline är förste Augusti så det är lite tajt. Planen är att få ihop ett manus under juni och filma i juli. Känner någon för att vara med i filmteamet så hör av er.

Har även ett manus på en 60sekundersfilm liggande. Min plan är att ta en dag under inspelningen av ovannämnda kortfilm och även filma denna.

Fortsatt arbete på Den inre världen.

Kebnekaisedokumentären skall klippas när vi återkommer därifrån.

Mina konstfilmer hamnar tyvärr längst ner på prioriteringslistan och jag ligger nog lågt med dessa till hösten.

Inga kommentarer: