fredag 20 juni 2008

Back on track

Efter mitt filhaveri förra fredagen är jag nu back on track.

Manuset till filmen som kommer heta "När fiskar drömmer" skrev jag klart förra helgen. Filmen är en hyllning till en av mina favoritförfattare Neil Gaiman och då främst hans barnböcker, så som The day I swapped my dad for two goldfish, The wolves in the walls och Mirrormask. Nu skall även detta manus ritas upp i ett bildmanus. Vi får se om jag hinner detta i helgen för nästa vecka befinner jag mig i Fjällen och bestiger Kebnekaise. Det ultimata rent planeringsmässigt vora att få det klart men det är ju trots allt midsommarhelg.

Nästa vecka kommer med andra ord en otrolig naturupplevelse att dokumenteras. Jag är så grymt laddad inför denna resa som troligen kommer att bli något av det bättre jag varit med om.

Inga kommentarer: